卡拉马没有墙

Neon Light - Blake Shelton

还记得在微博上红极一时的“那些年我们听错的歌词”吗?
什么“削个椰子皮,你却他妈给个梨”
什么“别买了,别买了,别买iphone6”
还有让人相当印象深刻的“儿子你要奶,你爹有点疼”
哈哈,现在这首歌正主来啦!
其实人家是“there is neon light”

非常好听的美国乡村音乐
旋律轻松明快又带着几分俏皮
演唱者Blake富有质感的嗓音
与朗朗上口的旋律相得益彰
炎热的下午听一听是个不错的选择

Neon Light - Blake Shelton
Ever since you left me
自从你离开了我
I've been riding round,
我一直流浪
crancking up a little country gold heartbreak
这个小城又多了个心碎的人
Cry and dry these tears
哭泣又擦干的眼泪
I don't know how much more missing you I can take
我不知道我还能承受对你多少的思念
I pray pray pray, for a sign sign sign
我祈祷着 祈祷着祈祷着一个记号
Now there it is in the window
此刻出现在车窗上
It's about time, damn time
这个时候
There's a neon light at the end of the tunnel
隧道的尽头有盏霓虹灯
It ain't all that bright,
尽管光很微妙
But even though it's subtle
不是那么明亮
It's got me feeling alright,
这让我感觉好点的
Gonna make it a double
想有两盏灯
There's a neon light
隧道的尽头
At the end of the tunnel tunnel tunnel
有盏霓虹灯
I take a shot of I don't care what you doing now
我猜现在的我不关心你在做什么
Chase that one with a cold screw you
追逐着曾经的你
When that's done, I just might wash it down
一切终结时 我会彻底放手忘却
We're the big picture of someone new
找个新的爱人
That blond blonde blonde
白肤碧眼金发的人
At the bar bar bar
在酒吧里
See if she wants to try and break my heart heart heart
看看她是否想伤我的心
There's a neon light at the end of the tunnel
隧道的尽头有盏霓虹灯
It ain't all that bright,
尽管光很微妙
But even though it's subtle
不是那么明亮
It's got me feeling alright,
这让我感觉好点的
Gonna make it a double
想有两盏灯
There's a neon light
隧道的尽头
At the end of the tunnel tunnel tunnel
有盏霓虹灯
While when we were together
当我们在一起
I thought life would set forever
我认为这生活将会直到永远
Even though I knew better than the pain would never end
尽管我清楚地知道痛苦永远不会结束
They say that night's darkest just before the dawn
他们说晚上黎明前最是黑暗
Gets kissed by the day break down on my knees
双膝跪地 希望在破晓前被亲吻
And I pray pray pray, for a sign sign sign
我祈祷着 祈祷着 祈祷着一个记号
Now there it is in the window
此刻出现在车窗上
It's about time, damn time
这个时候
There's a neon light at the end of the tunnel
隧道的尽头有盏霓虹灯
It ain't all that bright, but even though it's subtle
尽管光很微妙 不是那么明亮
It's got me feeling alright, gonna make it a double
这让我感觉好点的想有两盏灯
There's a neon light at the end of the tunnel tunnel tunnel
隧道的尽头有盏霓虹灯

评论

热度(20)