卡拉马没有墙

Now Or Never - Halsey

节奏感十足
张弛有度的旋律
Halsey冷冷的金属质感的嗓音
缥缈,魅惑
有着一种处处闪着冷荧光的未来感
Now Or Never
是她的又一惊喜之作
相较于第一次在格莱美认识她的好奇
慢慢了解她之后,对她越来越欣赏
《Closer》非常惊艳
这首歌也绝不会让人失望

此刻我不想陷入争端
Know you always lie
我很清楚你总是谎言不断
Now I know I need you around with me
我知道我需要你的陪伴
But nobody will be around with me
但却无人可以陪伴
Been through the ups
溯之其上
Yeah the ups and the downs with me
让我感受那低谷与高潮
Got a whole lot of love
想要份完整的爱
But you don't wanna spread it 'round with me
但你却从不肯将你的爱完全摊开
Never pick up never call me
别回头 也别空问候
You know we are running outta time
你知道我们的时间所剩已不多
Never pick up when you own me
当你拥有着我 也别带走我
Now I gotta draw a line
决定此刻划定汉界楚河
Baby I've been done enough talking
亲爱的我受够了 别再说
Need to know that you're mine
只要知道你是属于我的
Baby we've done enough talking
亲爱的我们已经说得够多
Gotta be right now right now
不如就此刻 此刻 此刻
Baby gon' love me now now now
此刻就请你好好爱我
Now now now
就趁此刻
Now or never
良辰难得
I want you to hold me down down
想要你抓紧我 抱紧我
Down down down down
紧紧抱住
Down forever
永不放手
Said you don't wanna keep you around
说你不会想要远走
'Round forever
永愿守候
I want you to love me now now now
我想要你好好爱我
Now now now
现在此刻
Now or never
良辰难得

评论

热度(4)